درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




گالری تصاویر

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 115966
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

فروش انیمیشن HD و FULL HD با دوبله و زیرنویس فارسی
جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 15:57 ::  نويسنده : بهنام

 جان سخت ترین گوشی موبایل جهان :

 

شرکت سونیم در عرضه گوشی های موبایل جان سخت، شهرت دارد و گوشی های این شرکت در بدترین شرایط آب و هوایی و فیزیکی امتحان خود را با موفقیت پس داده اند.اخیرا سونیم گوشی جدیدی با نام Sonim XP3 quest معرفی کرده که ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد و بی نظیری دارد.

ویژگی های فیزیکی:  
کاملا ضد غبار و ضد ذراتی که حتی در حد اندازه میکرو باشند  
بسیار مقاوم در مقابل شوک و ارتعاشات  
باطری 1850 mAhبا 18 ساعت مکالمه و 1500 ساعت آماده به کار  
بلندگو با صدای بسیار بلند  
GPSپیشرفته با امکان مسیریابی لحظه به لحظه  
کاملا ضدآب تا عمق یک متر و تا 30 دقیقه تحمل در برابر آب  
کاملا ضد ضربه تا ارتفاع دو متر (افتادن روی سطوح سخت بتونی)  
مقاوم در بدترین شرایط آب و هوایی(20- درجه تا 55 درجه سانتی گراد)  
قطعات مکانیکی با بالاترین کیفیت و دوام و طول عمر  
صفحه نمایش ضد خش، ضدضربه و ضدآب  
وزن 170 گرم  
کیفیت ساخت فوق العاده

 

ویژگی های فنی:  
پشتیبانی تمامی شبکه های ارتباطات جهانی  
چراغ قوه با نور بسیار بالا  
قابلیت ارتقای حافظه با کارت MicroSD  
رادیو  
دارای پشتیبانی جاوا  
پردازشگر ARM9  
دوربین دومگاپیکسل با فلاش

این گوشی موفق به کسب گواهینامه های معتبر Ip67 و MIL-810F شده، که دلیل بسیار محکمی بر جان سخت بودن این گوشی است.

شما می توانید در زیر آب با آن با پیامک ارسال کنید و یا حتی در هنگام عصبانیت آن را پرتاب کنید، بی آن که نگران خراب شدن، شکستن یا از کار افتادن گوشیتان باشید. البته 

 

نارنجی همیشه شما را به آرامش دعوت میکند

اما گذشته از شوخی، این گوشی می تواند مناسبترین وسیله ارتباطی برای امدادگران، آتش نشانان و افرادی که شغل های سخت دارند، باشد. البته قیمت 599 دلاری این گوشی ممکن است شما را در انتخاب تان مردد کند.


کارت حافظه 32 گیگابایتی سونی :

 

سونی از کارت 32 گیگابایتی اش پرده برداری کرد. نام این کارت فوق سریع Memory Stick Pro-HG Dou HX است که برای دوربین های عکاسی DSLR و دوربین های فیلمبرداری HD پیشنهاد شده است.

 سرعت خواندن و نوشتن این کارت حافظه به ترتیب 20 و 15 مگابایت است. اما تفاوت این کارت سونی با سایر کارت ها این است، که می شود تا 3 ساعت و 45 دقیقه فیلم HD را -که حجیم ترین فرمت برای فایل های تصویری است- در آن ذخیره کرد.

 سونی این قابلیت را با گذاشتن HX در انتهای نام این کارت، مشخص کرده است. البته این کارت در حجم های 4، 8 و 16 گیگابایتی هم تولید شده، که نسبت به حجمی که کارت 32 گیگابایتی در خود ذخیره می کند، قابل مقایسه نیست.


وقتی یک لاک پشت هاب USB می شود :

 

 

 

 

 

 این لاک پشتی را که در تصویر مشاهده می کنید محصولی از شرکت Crapgadget است. چهار دست و پای آن به عنوان چهار پورت یو اس بی 2.0 عمل میکند که قادر به پشتیبانی پورت های یو اس بی 1.0 نیز می باشد.

اگر لاک این لاک پشت را به آرامی از روی پشتش کنار بزنید به محفظه ای با جداره استیل می رسید که می توانید از آن به عنوان یک جا سیگاری نیز استفاده کنید.

 اما من توصیه می کنم که لاک این لاک پشت بی نوا را از روی پشتش برندارید و سلامت خود و اطرافیانتان را در نظر بگیرید. این لاک پشت کوچولو در ابعاد 5.6*7*14.6 سانتیمتر و وزن 170 گرم در نقش یک هاب یو اس بی با قیمت 10.99$ در خدمت شماست.


 
با رونمایی از ویندوز ۸، مایکروسافت همه را شوکه کرد:

به نظر شما احساس یک لاک پشت که دست روزگار و تکنولوژی از آن یک هاب یو اس بی ساخته چگونه است؟  

 
 

نمایش نسخه ای آزمایشی از ویندوز ۸ نشان داد که مایکروسافت تحولی اساسی در زیرساخت های این سیستم عامل قدیمی ایجاد کرده است.ویندوز ۸ بیش از آنکه به ویندوز ۷ و دیگر نسخه های رومیزی ویندوز شباهت داشته باشد، یادآور رابط کاربری و امکانات ویندوز فون ۷ است و این مساله نشان می دهد که مهندسان و مدیران مایکروسافت به اهمیت رفع نیازها و علائق کاربران وسائل الکترونیک سیار پی برده اند.

به عقیده برخی کارشناسان این یک نقطه عطف است که باعث می شود ویندوز با آنچه که در ۲۵ سال اخیر متداول بوده به طور کلی متفاوت باشد.

صفحه اول یا استارت ویندوز ۸ دیگر مشابه ویندوزهای قبلی نیست،بلکه مجموعه ای از برنامه ها و ابزار کاربری در صفحه اول آن مشاهده خواهد شد. صفحه اول ویندوز شامل پنجره های قابل لمس و پنل هایی با امکانات زنده است. از جمله این برنامه می توان به نمایش آخرین وضعیت سهام، اخبار، وضع آب و هوا، برنامه های خرید آنلاین، عکس های مختلف، برنامه های چندرسانه ای و ایمیل… است.

بنابراین در ویندوز ۸ خبری از task bar، منوی استارت، آیکون های کوچک برنامه ها و … نیست. با کلیک کردن بر روی هر یک از این برنامه ها یا لمس آنها صفحه برنامه به طور کامل باز شده و اطلاعات کامل تر مربوط به هر برنامه قابل دسترس خواهد بود.

همچنین قابلیت اجرای چند برنامه یا سیستم multitask ویندوز هم تقویت شده و می توان چند برنامه را کنار هم مشاهده و مدیریت کرد یا آنها را به طور مجازی ورق زد. برنامه های ویندوز ۸ با HTML5 و جاوااسکریپت سازگار هستند و لذا کیفیت و عملکرد برنامه های خبرخوان، آب و هوا، تماشای فیلم و عکس و ..متحول شده است. ویندوز ۸ همراه با مرورگر لمسی Internet Explorer 10 عرضه می شود. همچنین فروشگاه آنلاین خرید برنامه هم در ویندوز ۸ وجود دارد.

نکته آخر اینکه در ویندوز ۸ دیگر نیازی به صفحه کلید و موشواره ندارید. چون صفحه کلید مجازی برای کاربر در نظر گرفته شده و با توجه به لمسی بودن برنامه ها و ابزارها موشواره هم دیگر زائد خواهد بود.


کوچک‌ترین دوربین دنیا:
 

 کوچک‌ترین دوربین دنیا (+عکس) |لیموترش دات نت|

  شاید بحث بر سر کسری از میلی‌متر اغراق‌آمیز به نظر بیاید؛ درست مثل این است که بخواهیم یک تار مو را دو نیم کنیم! اما در دنیای لوازم اندوسکوپی (لوازم انعطاف‌پذیر و سبکی که برای معاینه اندام‌های درونی مثل گلو و مری استفاده می‌شود) حتی یک تار مو هم به حساب می‌آید!

 

 

 

 
دوربین نانی، فقط برای چند روز عنوان کوچک‌ترین دوربین دنیا را از آن خود کرد؛ چراکه موسسه تولید محصولات دارویی Medigus خیلی زود، دوربینی به اندازه ۰٫۹۹ میلی‌متر عرضه کرد و تنها یک افتخار را برای نانی به‌جاگذاشت: رکورد کوچک‌ترین دوربین دنیا در کوتاه‌ترین بازه زمانی!دکتر الازار ساننشین، مدیر Medigus می‌گوید: «انجام عمل‌های جراحی که قبلا امکان‌پذیر نبود، حالا به لطف وجود کوچک‌ترین دوربین دنیا، میسر شده است. تکنولوژی پیشرفته توانسته امکان ارائه درمان‌های موثر و با کیفیت، با صرفه بیشتر اقتصادی را در جامعه پزشکی فراهم کرده و سلامت بیماران را بیش از پیش حفظ کند.»

 این دوربین سیلیکونی، یک حسگر اختصاصی ۰٫۶۶ میلی‌متر در ۰٫۶۶ میلی‌متری را در خود جای داده که کیفیت تصاویرش ۴۵ هزار پیکسل است. قیمت این دوربین هنوز اعلام نشده اما به گفته Medigus باید برای استفاده در لوازم یک‌بار مصرف، به اندازه کافی ارزان باشد.

به گفته این شرکت، چند نمونه تولید شده از دوربین مذکور در هفته‌های آینده به ایالات متحده آمریکا و ژاپن ارسال خواهد شد تا در لوازم اندوسکوپی و جراحی‌هایی نظیر کاردیولوژی، ارتوپدی، مطالعه معده و روده و بیماری‌های زنان مورد استفاده قرار گیرد.


 نگاهی به سیستم های ایمنی جدید خودرو BMW :

 همان طور که می دانید در سال های اخیر، صنعت اتومبیل سازی پیشرفت فراوانی داشته و تغییرات و ارتقا سیستم ایمنی اتومبیل ها همواره یکی از مسائل مورد رقابت شرکت های بزرگ بوده است. در این مطلب قصد داریم شما را با سیستم پیشرفته ایمنی آخرین مدل های یکی از معروفترین اتومبیل های جهان یعنی BMW آشنا کنیم.

           

 این اتومبیل مجهز به این موارد است:

Active blindspot detection
در قسمت پشت ماشین با کمک سنسور، موقعیت ترافیکی را کنترل و با اخطار مثلث روی آینه بیرونی و لرزش خفیف فرمان، راننده را از نزدیک شدن ماشین از عقب آگاه می سازد.

Active Cruise Control with Stop & Go function
پس از تنظیم سرعت دلخواه، سرعت ماشین را با خودروی جلویی هماهنگ می کند و در موقعیت های تصادف هشدار می دهد.

Adaptive Headlights
جهت چراغ ها را با پیچ جاده هماهنگ می کند تا نور چراغ در جاده بماند. ضمناً نور را با سرعت هماهنگ کرده تا مثلا هنگام رانندگی در شهر، مانع آزار راننده های روبرویی شده و روشنایی تمرکز بیشتری به روبرو داشته باشد و هنگام رانندگی با سرعت بالا از نور لامپ زنون کمک می گیرد.

BMW Night Vision with pedestrian detection
اشیا تا فاصله 300 متری با کمک این سیستم که از دوربین مادون قرمز استفاده می کند، قابل شناسایی هستند.بی ام و اولین خودرو دنیاست که قابلیت تشخیص انسان را دارد و هنگام نزدیک شدن به عابرین پیاده چراغ هشدار اضافی زرد رنگ را در شیشه جلو نمایش می دهد.

Head-Up Display
این بخش عبارت است از نمایش اطلاعات مهمی مانند سرعت، جهت حرکت و هشدار ها در شیشه جلو و مستقیماً در دید راننده که توسط این پروژکتور انجام می شود و تصویر مجازی دو متر دورتر در انتهای کاپوت دیده می شود تا حواس راننده را پرت نکند.

BMW narrow pass assistant system
اخطار زمان حرکت در جای کم برای جلوگیری از تصادفات هنگامی که در کوچه های تنگ حرکت می کنید یا از بین دو ماشین رد می شوید. این سیستم از یک اسکنر لیزری برای اندازه گیری فضای روبرو و 4 سنسور مافوق صوت برای شناسایی موانع در اطراف بهره می گیرد.

       

The camera systems
دوربین نصب شده نزدیک آینه درونی مارکهای جاده را مونیتوری می کنند و موقعیتشان را با موقعیت کنار جاده و ماشین می سنجد.

Lane Departure Warning
هنگامی که لاین جاده به صورت غیر عمدی تغییر پیدا کند، با لرزش فرمان تا زمانیکه راننده دوباره تغییر جهت را اصلاح کند، هشدار می دهد.

نگاهی به سیستم های ایمنی جدید خودرو BMW

Driver Assistance at Intersections
در پارک و دنده عقب گرفتن با دو دوربین نصب شده روی سپر جلو و عقبی هنگام پیچیدن به جاده های شلوغ یا مواجهه با چهارراه هایی که هیچ چراغ یا علامتی ندارند، به حفظ فاصله مطمئن کمک می کند.


سریعترین اتومبیل اسباب بازی جهان:

 
 به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی technabob ،نیک کیس موفق شده است سریع ترین خودروی رادیو کنترل دار اسباب بازی را با سرعت 260 کیلومتر در ساعت طراحی و تولید کند. کار طراحی این خودرو که با نام Schumacher Mi3 شناخته می شود در حدود 6 ماه به طول انجامیده است و هزینه ای معادل 4 هزار دلار را برای نیک دربرداشته است.خودروی نیک دارای بدنه کربنی بسیار سبک و طراحی راکت واری است که توانسته با قدرتی معادل 11 اسب بخار که از 12 باطری سلولی تامین می شود، چنین سرعت بالایی را بر جای بگذارد.رکورد سرعت Schumacher Mi3 که از بسیاری از خودروهای معمولی سریع تر است در پیست Rockingham Dragway بدست آمده است.جالب است بدانید کنترل رادیویی این خودروی اسباب بازی دارای تنها 2 دکمه توقف و حرکت رو به جلو است و البته نیک اعلام کرده که در حال کار بر روی پروژه ای به نام Streamliner است که بتواند سرعت 321 کیلومتر در ساعت را پشت سربگذارد.

فروش ریش تراش صد و بیست میلیون تومانی + عکس :

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، دسته این ریش تراش لوکس و گران قیمت از فلز گرانبهای ایریدیوم ساخته شده است.تیغ  دستگاه نیز از نوعی یاقوت مصنوعی درست شده است که کاملاً ضد حساسیت است و بیش از ۱۰ سال دوام دارد. لبه تیغ پنج هزار بار نازک تر از موی انسان است. پیچ های این دستگاه لوکس نیز از پلاتین خالص ساخته شده است.

شرکت “زافیرو” (Zafirro) که سابقه طراحی و ساخت تیغ و ریش تراش های معمولی دارد، این دستگاه لوکس و گران قیمت را در تیراژ ۹۹ عدد طراحی و تولید کرده است.

گفتنی است، از فلز ایریدیوم بدلیل دوام بسیار بالا در ساخت موتور موشک استفاده می شود. درصد عمده ای از فلز ایریدیوم موجود بر سطح زمین در اثر برخورد شهاب سنگ ها با زمین ایجاد شده اند.

              تولید ریش تراش صد هزار دلاری !!+عکس |لیموترش دات نت|

              تولید ریش تراش صد هزار دلاری !!+عکس |لیموترش دات نت|

              تولید ریش تراش صد هزار دلاری !!+عکس |لیموترش دات نت|

              تولید ریش تراش صد هزار دلاری !!+عکس |لیموترش دات نت|

              تولید ریش تراش صد هزار دلاری !!+عکس |لیموترش دات نت|

 


 طرح ویژه ولوو برای اتومبیل مخصوص خانم ها + عکس

             

 شرکت اتومبیل سازی ولوو اقدام به ساخت ماشینی کرده که مخصوص استفاده خانم‌هاست.

YCC که برگرفته از Your Concept Car و به معنی “ماشین مفهومی شما” نامگذاری شده، اولین اتومبیلی است که منحصرا به سفارش زنان و برای زنان در شرکت ولوو ساخته شده است.

برخی از ویژگیهای این خودرو:

۱- هیچ راهی برای دسترسی راننده(خانوم ها) به موتور و قسمت های حساس وجود ندارد یعنی کاپوت ماشین باز نمی شود.

علتش این است  که این ماشین فقط در هر ۵۰٫۰۰۰ کیلومتر نیاز به تعویض روغن دارد و در صورت نیاز به هر نوع سرویس خودش توسط فرستنده بی سیم به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز خبر می‌دهد!

۲- با لاستیک پنچر قادر به ادامه حرکت است یعنی راننده نیازی به توقف و تعویض لاستیک ندارد!


            
  
 

۳- راننده فقط میتواند به ماشین بنزین بزند و یا آب شیشه شور را پر کند. ضمنا در باک و مخزن شیشه شور طراحی خاصی دارد که با بیرون کشیدن سرشلینگی خودبخود بسته می شود !

۴- قبل از اینکه راننده بخواهد پارک کند سیستم هوشمند تشخیص می دهد  آیا  جای کافی برای پارک هست یا نه و در صورت وجود جای خالی به راننده برای پارک کمک می کند!

۵- چون خانوم ها معمولا آنقدر خرید می کنند که دستهایشان کاملا پر است و برای بازکردن در بخصوص در مواقع بارندگی دچار مشکل میشوند سیستم درها طوری طراحی شده که با رسیدن راننده کنار ماشین خودبخود نزدیکترین در باز می شود!

۶- کاپوت جلو و گلگیرها و قوس سقف طوری طراحی شده که راننده بتواند فاصله های جلو و عقب ماشین را کاملا تشخیص دهد!

             

۷- پدال ها در صورت تصادف جمع می شوند تا صدمه ای به پای راننده وارد نشود!

۸- فرمان و صندلی و پدالها و پنل جلو با راننده بصورت خودکار تطبیق داده می‌شود!

۹- از آن جا که  خانوم ها تمایل زیادی به تغییر دکوراسیون و مبلمان خانه دارند برای تامین این نیاز روکش صندلیها و کلا تودوزی براحتی قابل تعویض است!

              

 یک محصول بنز که تولید انبوه نخواهد شد + عکس

شرکت خودروسازی مرسدس بنز در آستانه شصتمین سالگرد تولید یکی از کامیون‌های خود، از یک مدل مفهومی کامیون بدون سقف، رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی مرسدس بنز در آستانه شصتمین سالگرد تولید کامیون یونیماگ، یک مدل مفهومی را بر اساس طراحی مدل ۱۹۵۱، خود رونمایی کرد.  

           

بر اساس گزارش گیزمگ، این کامیون با ۲ دیفرانسیل (۴WD)، همانند مدل اولیه بدون سقف و با رنگ سبز معرفی شده است. هر چند به گفته مقامات مرسدس بنز قرار نیست این محصول به تولید انبوه برسد، اما قصد دارند از طراحی آن در ساخت محصولات دیگر مرسدس بنز، استفاده کنند.


ساختن صندلیی که راه میرود + عکس:

 یک دانشجوی طراحی موفق به ساخت پیش‌سازه «صندلی راه‌رو» شده و امیدوار است روزی افراد معلول بتوانند با استفاده از این فناوری راحت‌تر حرکت کنند. این صندلی به جای چرخ از شش پای فلزی در هر سمت آن برخوردار است، از این رو می‌تواند روی هر سطحی حرکت کرده، شیب‌ها را به راحتی طی کند و همچنین موانع را پشت سر بگذارد.

                                     

 صندلی راهرو حتی می‌تواند از مسیر صاف خارج شده و با وجود پاهای عنکبوت مانندش به راحتی در محیط شنی حرکت کند. به گفته مارتین هریس، دانشجوی ۲۱ ساله طراحی محصول دانشگاه دربی و مخترع این محصول، این صندلی دقیقا مانند یک صندلی معمولی عمل می‌کند؛ تنها با این تفاوت که از آزادی حرکتی بسیاری برخوردار است.

هریس این ایده را از مجسمه‌های قدم‌زن تئو جانسن، هنرمند و مهندس هلندی گرفت. اسکلت‌های بزرگ ساخت این هنرمند به راحتی می‌توانند در میان سواحل حرکت کنند. هریس ۲۱۶ قطعه جداگانه را در زیر یک صندلی راحتی به هم پیچ کرده و سپس آنها را با یک سیم به یک باتری و یک مکانیزم اجرایی مشابه صندلی چرخدار متصل کرد.

این صندلی پادار می‌تواند با سرعت ۶٫۴ کیلومتر در ساعت حرکت کند

 

 

 

 

 

 

http://images.neobux.com/imagens/banner9.gif


صفحه قبل 1 صفحه بعد